Copywriting i content marketing

Home / Copywriting i content marketing

Zwiększ zainteresowanie klientów swoją ofertą

Zrozumiałe i przejrzyste treści w znacznym stopniu przekładają się na pozytywny odbiór marki oraz oferowanych przez nią usług. Treści na stronie internetowej jest decydującym elementem w podejmowaniu decyzji zakupowej. Dlatego powinny być one przygotowane rzetelne z wysoką starannością.

Wspieramy firmy w tym zakresie poprzez dostarczanie unikalnych treści, które są dopasowane do potrzeb danego biznesu. Dotyczy to również działań prowadzonych w ramach content marketingu będących nieodłączną częścią linkbuildingu.

copywriting i content marketing

Co zyskujesz dzięki copywritingowi?

Wzrost sprzedaży

Kreowanie Wizerunku

Budowanie przewagi

copywriting

Czy potrzebuję copywriting i content marketing ?

 Jeśli posiadasz swoją stronę internetową to wiedz, że treści odgrywają kluczową rolę w procesie zakupu Twoich usług lub produktów. Od tego, jaka jest treść stronie, zależy postrzeganie Twojej oferty przez wyszukiwarki i użytkowników. Jakość i objętość treści jest również decydującym czynnikiem w pozycjonowaniu strony internetowej. Dlatego podstawą do budowania autorytetu strony w sieci są dobre i unikalne treści.

Przygotowujemy unikalne treści dla różnych branż

Do zbudowania treści potrzebne są informacje o marce i produkcie, którego mają dotyczyć. Ustalamy zakres działań, który Ciebie interesuje i wymagania, jakie powinny spełniać treści.

Na podstawie wymagań przygotowujemy propozycję, w której określamy cel i zakres działania. Po akceptacji przystępujemy do realizacji zlecenia. Jesteśmy otwarci na sugestie i uwagi dotyczące zawartości treści.

Po otrzymaniu niezbędnych informacji zabieramy się do pisania. Przed ukończeniem prześlemy Tobie próbki treści do weryfikacji. Po wdrożeniu uwag kontynuujemy dalszą realizację.

Przesyłamy całość treści ujętą w zleceniu. Jeśli nie dysponujesz mocami przerobowymi, to możemy je wstawić na stronie w ramach prac administracyjnych.

Zapytaj nas o przygotowanie treści